Online registratietool

LogBoek 21

Bent u eigenaar, beheerder of uitbater van een gebouw, dan heeft u te maken met zorgplicht. U bent verplicht om de veiligheid van klanten, bezoekers en medewerkers te waarborgen, bijvoorbeeld wanneer er brand uitbreekt of er andere gevaarlijke situaties ontstaan. U bent verantwoordelijk voor de veiligheid en beveiliging van het pand. U kunt hierbij gebruikmaken van beveiligings- en communicatiesystemen als brandmeldinstallaties, inbraakbeveiliging, intercomsystemen en cameraobservatiesystemen.

ProTect 21 heeft samenwerking gezocht met LogboekenOnline®  Met toestemming gebruiken wij de naam LogBoek 21 voor het product LogboekenOnline, het meest uitgebreide online logboeksysteem wat sinds 2013 in Nederland verkrijgbaar is. LogboekenOnline is geheel geschreven binnen wetgeving en van daaruit gestuurde (NEN) normen. LogboekenOnline voldoet aan de NEN2654 1 en 2, en de NEN2535 voor wat de Brandmeldinstallaties en Ontruiming Alarm Installaties betreft. Er zijn inmiddels meer dan 100 verschillende logboeken met checklisten verkrijgbaar.
                                                                           
     

                                                                                                        

Handige online registratietool

Deze beveiligings- en communicatiesystemen dienen periodiek gecontroleerd en onderhouden te worden. Breekt er een brand uit, dan moet u aan kunnen tonen dat de verplichte controles zijn uitgevoerd en de systemen worden onderhouden. Maak kennis met LogBoek 21, één van de labels van 21 Groep. LogBoek 21 is een handige online tool waarmee het beheer en de onderhoudswerkzaamheden aan uw beveiligings- en communicatiesystemen direct geregistreerd kunnen worden. Zo is uw registratie altijd up-to-date en kunt u de staat van de installatie direct aantonen.

Naast brandmeldinstallaties kunnen ook logboeken van andere installaties in LogBoek 21 worden bijgehouden. Op een gebruiksvriendelijke manier worden de gegevens van afzonderlijke brandveiligheidsvoorzieningen en actuele check-ups ingetoetst en digitaal opgeslagen. Alle bestanden zijn digitaal te raadplegen, te verzenden of in overzichtelijke rapportages te printen. Diverse betrokkenen als de installateur, BHV’er en facilitair manager kunnen bij de benodigde gegevens. Hierdoor ontstaat er een up-to-date logboek. Inzichtelijk, beveiligd en altijd en overal te raadplegen. Voor LogBoek 21 betaalt u een vast laag bedrag per jaar, zonder aanschaf- en servicekosten.

De voordelen op een rij

  • Uw documenten altijd en overal online beschikbaar
  • U kunt andere partijen of bedrijven zelf machtigen tot bepaalde logboeken
  • Mogelijkheid om herinneringsmeldingen voor onderhoud en beheer te krijgen
  • Goede en automatische dossiervorming voor regelgeving en certificering
  • Een overzicht van alle gebeurtenissen
  • U bespaart tijd én kosten
  • Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
  • Voor elke willekeurige installatie te gebruiken
  • De software is uitermate goed beveiligd

Of vul het formulier in

De kracht van onze labels